środa, 12 grudnia 2012

Rozmowa jest zwykła, prosta...


W niedzielny poranek Karola rozmawia z Elą, Rozmowa jest zwykła, prosta...
E- jak tam na naszym froncie?
K- wstawiam tekst na bloga
E- a, to świetnie
K- 1098 wejść
E- oooooooooo
K- w piątek było 1000
E- popularni jesteśmy
K- przez dwa dni, prawie sto wejść
E- super, żeby ktoś chciał pomóc finansowo, byłoby łatwiej zrealizować projekt...
K- no
E- przed nami promocja koncertu na 15 lutego
E- musimy sprzedać 205 miejsc po 20zł
K- o raju! to wyzwanie
E- no, wyzwanie
K- 1100 wejść :)
E- wow. Popularni jesteśmy. Chyba mi trzeba napisać jakiś artykuł,co?
K- nio!!!!!
K- koniecznie :)
E- podaj temat?
K- ja?
E- podaj temat, masz jakiś? może razem napiszemy?
K- coś mi wpadło do głowy
E- no, co?
K- depresja kontra schizofrenia
E- a, to Ty musisz mi pomóc. Masz jakieś przemyślenia na ten temat?
K- tak mi przyszło do głowy, po tym jak Twoja koleżanka pisała, że chorzy się prześcigają w swoich chorobach...
E- no właśnie. To napiszmy razem artykuł na ten temat
K- nio, możemy spróbować
E- super
K- a powiedz mi, czy ty możesz przy tych lekach pić alkohol czy raczej nie ?
E- ani kropli
K- ok, mam zieloną herbatkę
E- w ogóle nie wolno pić alkoholu przy psychotropach
K- i pyszną kawkę
E- o to świetnie! Skuszę się na zieloną herbatę. Przyniosę Ci extra zieloną herbatkę
K- super! Uwielbiam
E- ja też bardzo lubię zielonkę, mam taką "malina-porzeczka", przyniosę. Pycha
K- a wiesz mam mały sukces
E- jaki?
K- moja przyjaciółka
E- no?
K- ma matkę alkoholiczkę... od paru lat ją namawiałam na terapię, tzn. nie namawiałam, mówiłam o terapii między wierszami i ona się teraz zdecydowała, zobaczyła, że tak nie powinno być, że nie powinna się tak czuć
E- o to super
K- tylko muszę jej pomóc, bo ona ma opory, aby się samej zapisać. Ona jest typową DDA, to jest bardzo trudne, ale jak bardzo przełomowe, że chce, że może żyć, funkcjonować inaczej, bez tego brzemienia. Teraz również ze swoją córeczką ma problemy, więc zdzwoniłam do poradni i zapisałam ją na wizytę
E- jesteś cudna
K- dziecko już ma skierowanie na wszystkie badania i jest zapisane do psychologa. Teraz moja przyjaciółka jest spokojniejsza po tej wizycie
E- super
K- bo wie, że mała jest zdrowa tylko walczy z nią o władzę w domu, bardzo się ciesze z tego, bo ona jest kłębkiem nerwów
E- taki swoisty łańcuszek dobra się rozwija między nami.
K- wiesz i tak sobie uświadomiłam, że to jest straszne, bo tacy ludzie są sami ze swoimi problemami, nie mają wsparcia od najbliższych
E- ja też mam sukces
K- jaki ???opowiadaj
E- spowodowałam swoją postawą, że Ania,która jest osobą leczącą się, otworzyła się i będzie pisać teksty
K- super
E- chce większego kontaktu z ludźmi. Zaangażowała się emocjonalnie w nasz projekt. Pod jego wpływem zaczęła się otwierać
K- naprawdę, super!
E pomału wychodzi z ukrycia
K- superrrrrrrrr
E- ona jest taka szczęśliwa, że jej pomogłam
K- chociaż paru duszyczkom pomożemy
E- no właśnie
K- nie musimy zbawiać świata
E- oczywiście
K- ale chociaż tym paru osobom, które wiedzą,że nie są same
E- takie sukcesy, jak pomoc jednej osobie uważam za wielki
K - nie zbawianie całego świata ale wsparcie jednostki, przyjaźń i dobre słowo, to jest to co możemy zrobić dla ludzi.
"Nadzieja ma skrzydła, przysiada w duszy i śpiewa pieśń bez słów, która nigdy nie ustaje, a jej najsłodsze dźwięki słychać nawet podczas wichury."
(Emily Dickinson)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To nie cenzura, ale ochrona przed Hejterami.
Komentarz widoczny po zatwierdzeniu :)