poniedziałek, 7 stycznia 2013

Cd. Poznajmy się ....Sławomir Kuligowski


Lubię tych, których czasem życie nie lubi.

Sławomir Kuligowski – absolwent Akademii Teatralnej w Warszawie. Teatr traktuję, jako drogę dotarcia do ludzi i do ich zrozumienia. Ludzi traktuję jako partnerów i źródło inspiracji.
Interesują mnie osoby skomplikowane, nietuzinkowe, wielowymiarowe, a czasem trudne.
Takich ludzi spotykam w mojej pracy terapeutyczno-teatralnej w Ośrodku „Monar”
w Graczach i w Szpitalu Neuropsychiatrycznym w Opolu. Takich ludzi spotykam, jako wykładowca na Wydziale Arteterapii w Studium Animatorów Kultury we Wrocławiu. Teatr pozwala mi na zrozumienie siebie i ludzi którzy mnie otaczają, teatr pozwala mi wciąż być dzieckiem – zdziwionym
i wciąż zadającym pytania, zabłąkanym i poszukującym drogi. W teatrze szukam człowieka, poprzez teatr chcę z nim rozmawiać, bez masek i wyuczonych kwestii, w teatrze który maksymalnie zbliża się do życia, choć nim nie jest. Lubię teatr pytań, nie lubię teatru odpowiedzi.
                                                                                                     
                                                                                               Reżyser -  Sławomir Kuligowski
                                                                                           


2 komentarze:

  1. "Lubię tych, których czasem życie nie lubi."...
    podpisuję się pod tymi słowami


    pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. człowiek anioł :)

    OdpowiedzUsuń

To nie cenzura, ale ochrona przed Hejterami.
Komentarz widoczny po zatwierdzeniu :)