środa, 16 stycznia 2013

Cd. Poznajmy się ... Barbara Wylęgała




Barbara Wylęgała



 Urodziłam się w 1956 roku w Prudniku, gdzie ukończyłam Liceum Ogólnokształcące  i Szkołę Muzyczną I –go Stopnia. Do Krapkowic przyjechałam w 1977 r. i tak zadomowiłam się na stałe.
 Moja praca zawodowa zawsze była związana z księgowością. Koniec lat 70 i początki lat 80
 to zmaganie się z rzeczywistością ( były to trudne i burzliwe czasy). Trzeba było się bardzo starać, żeby kupić jakieś oryginalne prezenty na różne okazje i tak na dobre zaczęła się moja przygoda z rękodziełem.
W tedy jeszcze nie zdawałam sobie sprawy, że wiedza jaką wyniosłam z domu  przekazana przez moją Mamę, która mnie i siostry uczyła różnych prac ręcznych , tak bardzo mnie zafascynuje i pochłonie całkowicie po tylu latach. Pierwszymi modelkami były wówczas,
moje małe córeczki. Najpierw ubranka i zabawki dla nich, potem prezenty dla rodziny i przyjaciół
Od tamtej pory minęło sporo lat, dużo się nauczyłam i wciąż udoskonalam swój warsztat pracy. Córki już dorosły i opuściły rodzinne gniazdo, a ja cóż?, nie pracuję więc całkowicie poświęciłam się mojej pasji . Moje inne zainteresowania  to muzyka klasyczna, dobra książka i wycieczki rowerowe.
W 2010 roku wstąpiłam do Stowarzyszenia Twórców i Artystów w Krapkowicach,
gdzie poznałam wiele ciekawych osobowości, pokrewne dusze, ludzi pozytywnie zakręconych tak samo spełniających się jak ja ,w tym co robią i kochają.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To nie cenzura, ale ochrona przed Hejterami.
Komentarz widoczny po zatwierdzeniu :)