niedziela, 20 stycznia 2013

Cd. Poznajmy się ... Karolina Fechner


Hmm mam sklecić parę słów o sobie ? jak to zrobić ? Kim jestem?
Jestem na pewno mamą dwójki cudownych dzieci, jestem żoną wspaniałego mężczyzny,
 który mimo przeciwności losu stoi zawsze przy mym boku.
Urodziłam się w Górach Sowich 29 lutego – już sama data jest inna ,
hihi, moja data jest ekonomiczna  ;-)
Skończyłam Liceum w Wałbrzychu co za wiele mi nie dało ;-)  w związku z czym w  2003 roku skończyłam szkołę fotograficzną  PHO-BOS  we Wrocławiu tak więc zostałam  fototechnikiem ;-)
W obecnej chwili staram się ukończyć Studia pedagogiczne  :-P 
Choć nie wiem czy to jest to co chcę robić ? Cały czas szukam  swojego celu…
Mówią że potrafię malować  J,  że moja wyobraźnia jest bogata  J .
Lubię i chcę pomagać innym, dostrzegam dobro w ludziach, uwielbiam naturę a nade wszystko góry.  Uff, udało się , napisałam ;-) 

P.S . W projekcie zajmuję się archiwizacją naszych działań, tzw . „Social media” , administrowaniem  naszych stron, montażem, projektami plakatów, biletów etc. 

                                                                                                                       Karolina Fechner 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To nie cenzura, ale ochrona przed Hejterami.
Komentarz widoczny po zatwierdzeniu :)