niedziela, 1 grudnia 2013

Magia Szydełka

Zimny  listopadowy wieczór ... Jadąc do Klubu Artysty zmarzłam. Tego dnia nie czułam się dobrze, byłam rozbita i zmęczona. Zabrałam ze sobą swój sprzęt : kamera, aparat. Wraz z moją córką Emilią dotarłyśmy punktualnie na miejsce. W Klubie Basia z Wojtkiem przygotowywali kabinę by modelki miały gdzie się przebierać  w swoje kreacje . Wynikły małe problemy z muzyką, ale udało mi się to opanować, choć zdenerwowanie dało mi we znaki w postaci późniejszego bólu głowy.
     Dziewczyny były bardzo podekscytowane, niektóre z nich prezentowały się po raz pierwszy.
Zabrałam głos, przywitałam się z gośćmi, przedstawiłam Basię i poprosiłam ją by opowiedziała coś o sobie
i o wieczorze . 

Pomyślałam sobie to Basi autorski wieczór, najlepiej gdy sama opowie o swojej pasji szydełkowania. Basia Wylęgałą wyglądała pięknie. Miała na sobie sukienkę swojego autorstwa, moją uwagę przykuły drobne koraliki na odkrytych plecach, pomyślałam jejku tak zimno na dworze a jej gorąco.




































Basia zaprezentowała swoją kreację, następnie opowiadała o postępach swoich uczennic, które prezentowały swoje stroje. Pokazały, że moda dziergana jest dla każdej kobiety, nie ważny rozmiar, ani wiek. Z głośników wydobywała się przepiękna muzyka  Mikea Oldfilda . Dziewczyny dzielnie pokonywały schody klubu :) 






Prezentowały się pięknie, dumnie krocząc pomiędzy widzami .




 Zakończył się pokaz, były brawa, gratulacje i kwiaty. Po pokazie jeszcze długo trwały rozmowy... 




ok 20.00 przyszłą do Klubu Ela :) była w pracy grała wraz z kolegami w Domu Kultury w Krapkowicach, taki paradoks Basia Wylęgałą przyjechała ze swoimi uczennicami do Opola z Krapkowic ;) . Ela przywitała się ze wszystkimi. 
 Powiedziała do mnie: - chcę by marzenia się spełniały, podarowała mi dużą torbę z kartonem. Rozpakowałam pakunek, a w środku ... moje wymarzone buty, które już w liceum pragnęłam mieć.
 Marzenia się spełniają , są wróżki które to sprawiają  :) moją wróżką tego wieczoru była Ela :) dziękuję...


Podziękowania należą się również naszym Patronom medialnym Radio Opole oraz TVP Opole , Naszym Przyjaciołom : AlleOpole.pl. Firmie DAL oraz Carbomedicus.pl
Dziękujmy współorganizatorowi  - Klub Artysty .

Zapraszamy państwa na kolejne nasze wydarzenia, najbliższe już w tą sobotę 07.12.2013 r. o godz. 11.00 w Klubie Artysty, Plac teatralny 12 - "Mikołajki z Duchem Przyjaznym" 



 ZAPRASZAM DO NASZEJ GALERII GDZIE ZNAJDZIECIE PAŃSTWO WIĘCEJ ZDJĘĆ Z POKAZU MODY 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To nie cenzura, ale ochrona przed Hejterami.
Komentarz widoczny po zatwierdzeniu :)