poniedziałek, 26 września 2016

SPOTKANIE LITERACKO-MUZYCZNE W KLUBIE ARTYSTY


Byłam wczoraj (25 września 2016 roku) pierwszy raz na spotkaniu literacko-muzycznym organizowanym przez stowarzyszenie MÓJ DUCH PRZYJAZNY. Kiedy tylko weszłam do Klubu Artysty, od razu ruszyłam w stronę baru, by dodać sobie odwagi, werwy i animuszu, czyli kupić pepsi. Usiadłam przy małym stoliku z zapaloną lampką – oczarowana atmosferą spotkania. Pani Ewa przedstawiła mnie utalentowanym artystom na scenie i widowni, czułam, że roztoczyła nade mną swą opiekę.
  Spotkanie prowadziła Pani Ewa Kaca ze Związku Literatów Polskich, wiersze czytał i opowiadał
o swej filozofii życiowej i literackiej Adam Boczarski, pięknie grała i śpiewała Małgorzata Pasznicka.
Najbardziej lubię taki artystyczny rozgardiasz, tętniące życiem rozmowy, podłączanie mikrofonów, powitania, pytania, zamawianie napojów, kobiety, wino, śpiew. Najbardziej lubię, kiedy słowa mają sens
i wagę, kiedy nie są rzuconymi w pustkę frazesami, ale „realnymi bytami”, a z takich właśnie słów składały się wiersze poety. I najbardziej lubię tak siedzieć z głową opartą o ścianę i słuchać, słuchać, słuchać...
                                                                                                                                                     J.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To nie cenzura, ale ochrona przed Hejterami.
Komentarz widoczny po zatwierdzeniu :)