sobota, 7 czerwca 2014

Trzy Dni Wystawy w Prudniku

Nasz niezawodny korespondent przesłał nam najnowsze wieści z Prudnika :) 

Elżbieta Żłobicka

Mój Duch Przyjazny szaleje na XVII Wystawie Twórców Ludowych i Rzemiosła Artystycznego Pogranicza Polsko- Czeskiego w Prudniku.


 Z naszego Stowarzyszenia trzy kobiety dzielą się swoim rękodziełem.
Basia Wylęgała prezentuje odzież i biżuterię szydełkiem wykonaną,




 Basia Chudzik obrazy, biżuterię, figurki z drewna malowane,

 Elżbieta Żłobicka serwety i odzież wykonaną na drutach. 

Kolorowo, muzyka gra, zapach jadła wędzonego i grilowanego roznosi się w okolicy. Można tutaj zobaczyć różności, wykonane przez znakomitych twórców. 
Obok nas Marcin, nasz sympatyk ostrzy siekierę. Dziwnie brzmi? 
Marcin struga łyżki z drewna. Nietypowe łyżki, każda inna. 
To co sobie wymarzysz znajdziesz na tej wystawie. 
Ja jestem zachwycona lampami witrażowymi i Basinymi pracami. Ona ciągle szydełkuje, szkoda jej każdej wolnej chwili. 

Ta sukienka to ostatnie wykonanie dla Pani Emilii na pokaz autorski
Barbary Wylęgały,który odbędzie się 28.06. 2014 w Krapkowicach- Otmęt
.
 


Ludzie chodzą,oglądają, dotykają, pytają i... niewiele kupują. Ale nie to jest najważniejsze.
Ważna jest atmosfera, klimat imprezy. Słowa uznania, podziwu karmi nasze samopoczucie, dopinguje
i pobudza do dalszego tworzenia.

      -Samo przebywanie wśród osób pochłoniętych całkowicie swoją pasją dodaje energii
i przemożnej chęci do dalszego działania- mówi Barbara Wylęgała.
       -Czuję się tutaj normalnie, dobrze. Mam mały kwadrat, kliteczkę i strugam. W domu siedziałbym na trawie i miałbym więcej miejsca- Marcin dzieli się swoimi wrażeniami- ludzie pytają a ja odpowiadam. Nie mam czasu obejrzeć tych wszystkich różności, ponieważ ciągle strugam.
Ja dodam od siebie, że czuję się tutaj znakomicie i o dziwo nie dziergam, tylko robię zdjęcia i z Wami koresponduję.


Elżbieta Żłobicka prosto XVII Wystawy Twórców Ludowych i Rzemiosła Artystycznego Pogranicza Polsko- Czeskiego w Prudniku.

1 komentarz:

  1. Podziwialam tę kreacje.Gratuluje pomysłu i zdolności. Danuta

    OdpowiedzUsuń

To nie cenzura, ale ochrona przed Hejterami.
Komentarz widoczny po zatwierdzeniu :)