czwartek, 2 maja 2013

balonik znowu rozmyśla


Witaj Karolino.
W takich dniach jak dzisiejszy, gdy pada i jest zimno i nie mogę zająć się tym co lubię bo jestem w swojej dorywczej wspierającej budżet pracy- rozmyślam  Ale plus jest taki ze pozytywnie. Ponieważ moja praca polega na sprzedawaniu pamiątek  bibelotów mam do czynienia z miłymi ludźmi, sympatycznymi i zwykle z osobami starszymi które potrzebują towarzystwa i rozmowy, zainteresowania. Okazuje się ze bywa to pomoc obopólna. Oni otrzymują chwile rozmowy i wysłuchania a ja uśmiech i serdeczność od obcych sobie osób.
Dobrze się dzisiaj czuje. Nie mam pospiechu, stresu, jakiejś gonitwy czy natłoku niedobrych myśli  Jestem odprężona uspokojona. Z przyjemnością pakuje prezenty wśród ładnych przedmiotów. Muzyka płynie z radia ,w kawiarence obok uśmiechnięci ludzie. A ja odbieram chwile i dobrze mi z sama sobą  Lubie takie dni gdy jestem pełna pozytywnej energii, uśmiecham się sama do siebie i nawet nie muszę się pilnować aby dbać o dobry nastrój.
Ktoś dla mnie ważny i bliski sercu miał mnie dzisiaj odwiedzić ale chyba to się nie uda. I mimo to nie wpadam w smutek w nieuzasadniona tęsknotę  myślę sobie trudno- nie mógł  Zadzwoni. Cieszy mnie każda chwila gdy zdaje sobie sprawę z tego ze jestem mocniejsza, i łatwiej znoszę właśnie tęsknienie za kimś łatwiej znoszę drobne niepowodzenia, i osiągam male sukcesy w walce z depresja. Wcześniej absolutnie wszystko było męczące i bez sensu. I było beznadziejne. Teraz miewam coraz rzadziej negatywne myśli.
Tak. Dzisiaj czuje się naprawdę dobrze. Pozdrawiam:-)

                                                                                                  Balonik 
                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To nie cenzura, ale ochrona przed Hejterami.
Komentarz widoczny po zatwierdzeniu :)