poniedziałek, 25 marca 2013

A Nie Wiem Jak Się Nazywam


Muszę czekać… tutaj muszę czekać… nigdzie się stąd nie ruszę. Tutaj pójdę… nie, wrócę tam… może w tę stronę pójdę, a może tutaj… on przyjedzie, na pewno przyjedzie… powiedział, że niewykluczone to na pewno przyjedzie… poczekam tu na niego…
nie jest mi zimno, trochę skarpetki mokre, buty przemokłe ale to nic, nic nie szkodzi, wróci , wróci… ja go kocham, nie chcę innego tylko jego. Bił, ale kobieta musi słuchać mężczyzny, bił ale ja go kocham. Gdzie znajdę lepszego. będę czekać na niego tutaj… i w domu będę czekać na niego. Wyjeżdża a ja będę zawsze jego. Ugotuję mu… posprzątam… będę jego, a on mój. Gdzie ja mam pójść? Gdzie mój dom? Ach, stoję przed nim… tak… tak… może wrócę do domu? Tak wrócę… mam piec…. Napalę sobie w nim, będzie ciepło… o, mam zapalniczkę i torebkę… jakieś papiery w torebce znajdę, to rozpalę sobie ognisko… książeczka zdrowia… a po co mi ona? Ale ciepło, spalę i paszport… i dowód… na co mi to wszystko… nikt nie będzie wiedział jak się nazywam… ciepło, ale szkoda, że skończyły się papiery… torebka…
ją też można spalić… ciepło… jak ciepło… cha, cha, chaaaaa… ognisko… super ognisko… jeszcze coś spalę… mam w domu ciuchy… te też spalę… po co mi to wszystko… ja nie potrzebuję żadnych rzeczy… on mi kupi lepsze, a nie takie szmaty jakie mam… spalę… pali się pięknie się pali… co ta się tak gapi? Nałożyła czapkę, żeby nie rozpoznali… kryje się bo będzie wojna… ja nie boję się wojny… ja niczego się nie boję… ze mną nikt nie zginie… ja obronię… ja tę wojnę powstrzymam… usiądę tutaj sobie i poczekam… na co ja czekam? Acha, na niego… o! jest! Takim dużym samochodem… przyjechał… wreszcie jest… doczekałam się wreszcie…
- gdzie mnie wieziesz?
- Pani jedzie do szpitala? Jak Pani się nazywa?
- jak? A nie wiem… cha, cha, chaaaaaaa……
- a on tam będzie?
-kto?
-on…
- tak, tak… będzie…


                                                                                                                     Belka


3 komentarze:

  1. Taki tekst po prostu czyta się, itd. Nie komentuje w tym miejscu. Chyba. Pozdrawiam i czekam na następne.
    elBiesy

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak, mój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. samo życie pisze scenariusze, podaje tematy. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń

To nie cenzura, ale ochrona przed Hejterami.
Komentarz widoczny po zatwierdzeniu :)